Skrivet av: C | 31 maj 2009, 0:15

Varmaste dagen nånsin

Det har varit hur sjukt varmt som helst idag, hela dagen. Till och med nu, klockan tolv på natten, är det riktig sommar värme och hur skönt som helst. Jag var uppe tidigt idag och sedan runt nio gick jag ut och la mig på gräset här och solade. Somnade och solade i ca 2 h. Ha. Tur att jag hade solskydd. Men jag brände mig lite på ryggen efteråt då jag gick in till stan. Jag visste inte att det var något speciellt som skulle hända idag men när jag väl kom in till stan så var det hur mycket folk som helst där, och sen precis då jag kom dit så hörde jag att det var Motorcykelnsdag eller något sådant, och helt plötsligt började en massa motorcyklar köra ner längs gatan ocih visa upp sig. Great, jag som hatar ljudet av motorcyklar. Måste dom låta så himla högt?? Det var då massor, flera hundra säkert, och det verkade aldrig ta slut. Och det var skit varmt. Hur kunde dom ha alla dom där tjocka kläderna på sig?

Nästan varje dag den här veckan har jag legat ute och solat, för det har varit så varmt. Men då har jag istället inte sovit mycket på natten utan istället lyckas somna i gräset. LOL. Det är bra att det finns så mycket plats att vara ute på här, det är gräsmatta överallt och folk ligger och solar på alla konstiga ställen. Det är verkligen sommar nu.

Vill ni veta en sak? Jag skrev förut, för några veckor sedan att jag inte hade bitit på naglarna på ungefär två eckor. Well, guess what? Nu kan jag officiellt säga att jag har slutat bita på naglarna för jag har inte gjort det på flera, flera veckor och jag har till och med varit tvungen att klippa dom flera gånger. Det är helt otroligt. I hela mitt liv har jag bitit på naglarna nästan, aldrig trodde jag att det skulle gå att sluta. Men sen när jag inte tänkte sluta utan bara inte gjorde det längre så gick det. Nu gör jag det inte. Allt tack vare Adam. Helt ärligt. Svart nagelack äger! Tack!

Speaking of, idag beställde jag min första Adam t-shirt från USA. Den borde komma inom två veckor, jag bara hoppas att det inte är för mycket tullavgift som ska betalas. Men jag var bara tvungen att köpa den för jag ville så gärna ha en tröja där det stod hans namn på så att jag kan använda den varje dag 😀 Nästa gång ska jag köpa en, eller göra en, med en bild på Adam istället.

Responses

  1. Vad bra att du slutat bita på naglarna. Skulle bara vilj aatt du skrev nåt om hur det går eller gick med det dära sluta äta sötsaker grejen? Jag började, och det höll två dagar ungefär. Sen tänkte jag att vill jag äta godis gör jag det, varför avstå från nått som man vill ha? Jag får träna lite extra istället.

  2. det har jag nog gett upp. gick några veckor sedan började jag äta som vanligt, alltså på typ helger. men nun äter jag nog oftare – inte bra! Jag borde också börja träna igen, är så himla lat jag fattar inte 😛


Kommentera

Kategorier

