Skrivet av: C | 18 maj 2009, 20:43

Jag älskar den här galna tjejen!!

Hon vinner titeln som Adam Lamberts största fan, med stor marginal. Vad gjorde hon? Jo, hon gick och tatuerade in ‘Adam Lambert’ på sin rygg. Det är galet! Coolt och modigt, men galet! Jag älskar det. Jag älskar också att hon dokumenterade hela händelsen och la upp den på YT.

Jag vill ha en också…hehe, kanske inte namnet, men i framtiden ska jag ha en bild eller nåt. Vad jag verkligen vill tatuera in är symbolen för ‘Eye of Horus’, Adam har en sådan tatuering på vristen och den är så cool! LOL. Dessutom finns den med i LOST.  

Men jag antar att jag börjar med att designa några Adam Lambert motiv på tröjor som man kan beställa från internet, sen kan vi gå lite längre. Jag menar, han har inte ens släppt sitt första album än! 😉

Kommentera

Kategorier

