Skrivet av: C | 17 maj 2009, 9:17

Och vi vann inte

Ha ha.

Normalt brukar jag vara skit sur om Sverige inte får mycket poäng i ESC, då brukar jag säga att resten av Europa inte fattar vad bra musik är. Normalt brukar jag gilla bidraget vi skickar, så det har väl något med saken att göra. Nu kunde jag inte vara gladare av resultatet – 21:s plats!!! Kan det bli bättre??? Alla er som röstade på henne att vinna Melodifestivalen – HA HA HA HA HA HA HA HA! Så många andra bättre bidrag som hade kunnat representera Sverige. Ni trodde att det här skulle funka, jag visste att det inte skulle det. Jag hatade det från början, och jag hade rätt – låten suger och Europa håller med. Och nej, jag känner mig inte som en dålig människa för att jag är så glad. Tack Europa! Och jag är glad för Norge så det är väl något!

Responses

  1. Jag håller helt å fullt med dig! Jag gillade Island 🙂
    Sverige suger å tji fick dom som röstade på Opera jäveln!

    see you soon!


Kommentera

Kategorier

