Skrivet av: C | 16 maj 2009, 21:17

Ser på Eurovision

Inte hade jag en aning om att det var Eurovison Song Contest final ikväll, LOL, läste om det precis nu och bestämde mig för att titta. Men jag hoppas inte Sverige vinner för jag hatade den dåliga låten, och då fattar tittarna till nästa år att inte rösta på sådana bidrag. Hoppas jag. Sorry. Men ESC är ju härligt bara för att det är så galet och konstigt. Jag älskar att dom streamar live från deras hemsida, för jag har ju inte TV så det är perfekt.

Förutom det svenska bidraget har jag inte hört ett enda bidrag. Fast jag undrar om man orkar titta igenom 25 stycken…

Kommentera

Kategorier

