Skrivet av: C | 7 maj 2009, 18:41

Bästa omslaget någonsin!!!!

adam-ew

Jag skrev om det i mina andra blogg, men allvarligt, jag älskar det här så mycket. Det är ett stort bevis på hur populär Adam är – att han helt ensam får pryda den bästa nöjestidningen i USA! Förstå vad coolt!!!! Han har inte vunnit än men redan älskar EW honom så mycket (dom är bäst)! Även om han inte vinner (vilket skulle vara skandal) så har han självklart en mycket, mycket ljus framtid. Vi kan alla se det. Jag hoppas bara inte att det här påverkar tävlingen på något negativt sätt, att dom andra deltagarnas fans blir sura på att han får mer uppmärksamhet, eller att Adam själv känner större press på sig att vara bäst.

Här är fler bilder att älska – för jag kan inte få nog 😀

normal8647101010

final3l
Bilderna är från onsdagens utröstning och det här är dom tre som är kvar i AI. Vem är dom andra två? LOL. Totalt ointressanta.

Kommentera

Kategorier

