Skrivet av: C | 6 maj 2009, 19:26

Några bilder att dregla över…

57366180

Bilder från gårdagens American Idol där Adam framträdde med Led Zeppelin låten ”Whole Lotta Love” (han gjorde bättre än orginalet IMO, det tycker många andra också. Nästan alla tidningar skriver om hur bra han var!), och senare med en duett tillsammans med Allison Iraheta av ”Slow Ride”. Om ordet ‘perfekt’ någon gång behöver en bild för att förklara dess betydelse så skulle man kunna använda en bild på Adam och alla skulle förstå betydelsen.

My God, han är sååååå otrolig på sätt som jag inte ens kan förklara. Och jag känner mig som 12 år. Ha. Har faktiskt svårt att förstå att en artist som honom är med i ett program som American Idol. Jag älskar den programmet, men alla andra år har har jag blivit uttråkad redan efter första veckorna och aldrig brytt mig speciellt mycket förrän till finalen, men nu – nu är det något helt annorlunda. Adam har fångat USA, alla pratar om honom – snart gör hela världen det. Coolt att det var första gången som någon någonsin har fått sjunga en Zeppelin låt i American Idol, dom har tidigare inte fått rättigheterna till deras låtar. Undrar vad som ändrades den här gången? Kanske tittade dom på Adam och såg vad vi ser – en stjärna som kommer lysa så länge han lever!

57366166

57366615

Och Allison och Adam – jag har inga ord för att beskriva hur söta dom var tillsammans i sin duett och efter. Gör fler duetter tillsammans, snälla! Som dom kramades efter låten – det var nog ett av de gulligaste, finaste och mest ärliga ögonblicken jag sett i AI någonsin. Det var så genuint och äkta.

top4adison02

Kommentera

Kategorier

