Skrivet av: C | 30 april 2009, 14:58

Lyssna på ‘Feeling Good’, perfekt sjungen av Adam!

Om man tyckte att live versionen av Adam Lamberts Feeling Good var bra så älskar man studio inspelningen minst lika mycket, den är fantastisk! Faktiskt att det kan bli min favorit inspelade låt från honom, oftast gillar jag live framträdandena mer, men här gillar jag Feeling Good inspelade versionen. Inte mycket annat att säga än ‘wow’. Allvarligt, hur kunde den här vara nära att åka ut? Hur kunde den här rösten och den här coola personen vara nära att åka ut???? Jag kan fortfarande inte förstå att det hände, jag kan inte ta in informationen för jag kan verkligen inte ta till mig och försöka förstå vad som låg bakom händelsen. Det är för galet att förstå. Och jag blir så ledsen bara jag tänker på det, men så kommer den här låten och bara äger allt och alla och då känns det lite lugnare.

BTW, är du Adam fan och vill se honom i finalen? Stöd honom! Maila mig på flamingo_kiwwan@hotmail.com om du vill hjälpa till att ta honom dit. Det är himla viktigt att alla som kan hjälps åt, och jag vill inte gärna skriva informationen här, så maila!

Responses

  1. det måste ha varit producenterna som ville skapa lite ”stämning” i tävlingen… ja menar, Adam borde aldrig behöva befinna sig där. Den inspelade versionen var ju sjukt bra!!! Håller med om att live framträdandena brukar vara snäppet bättre, men inte i detta fall.
    Tycker inte om Kris, han har ett sådant självbelåtet leende, får bara en konstig känsla av honom.
    Är det rock nästa vecka? Och två låtar!? WOOOOW!!!!

  2. Yeeeees! Rock vecka – längtar 😀 😀 Förhoppningsvis ska det vara två låtar, det brukar ju egentligen vara två låtar redan när dom är fem kvar men i år hade dom tagit bort det.


Kommentera

Kategorier

