Skrivet av: C | 30 april 2009, 5:17

Den värsta timmen i mitt liv!!!!

Jag överdriver inte, jag skakar fortfarande – det här var hemskt! Så vad hände – Adam var tillsammans med Matt i botten och SÅ NÄRA att åka ut i American Idol!!!!!!! Det var seriöst den värsta timmen någonsin, och sista halvtimmen kunde jag inte annat än gråta och bara be och åter be att inte Adam skulle åka ut, det var hemskt. Jag kan inte säga det nog. Det hemskaste var det idiotiska sättet som producenterna genomförde det här, först tvingade dom honom att välja grupp och sen sa dom att han valt fel grupp och förde över honom till den gruppen med lägst röster – så fruktansvärt LÅGT av AI.

Sen räddar dom Kris från den gruppen. Sen fick vi genomlida flera framträdanden i en halvtimme innan vi fick veta svaret på vem som åkte ut – det blev Matt. Men herregud vad jobbigt det var, jag visste inte vad jag skulle ha gjort om Adam hade åkt ut. Jag undrar så om allt det här var uppgjort för att skapa en sorts chock, jag vet inte, jag vet bara att det var den absolut värsta och sämsta utrösningen jag har sett någonsin. Och jag kan inte tänka mig hur Adam måste känna nu, jag hoppas att han vet att han är en stor favorit fortfarande och att han har sjukt mycket fans och att några förmodligen bara todde att han satt säkert och därav inte röstade.

Det konstiga var att jag hade en dröm innan sändningen började i natt, eller, snarare en mardröm. För jag hade ställt klockan på tre, då AI startade, och så vaknade jag ett tag innan av att jag hade en hemsk dröm om att jag missat AI och att Adam hade åkt ut – jag grät så mycket när jag vaknade och ändå var det bara en dröm!!! Ärligt. Det är så mycket som jag tycker om med honom och han är så otroligt underbar. Jag är bara väldigt nervös inför nästa vecka nu, kanske att dom som röstade på Danny och hatar Adam såg att det faktiskt finns en chans att han kan röstas ut och försöker ännu hårdare nästan gång?

Kommentera

Kategorier

