Skrivet av: C | 28 april 2009, 19:32

Tandvärk

Okej så tekniskt sätt kanske man inte kan kalla det tandvärk eftersom tanden inte har kommit fram än? Jag pratar alltså om visdomständer, dom som sitter längst inne i munnen och inte har kommit fram än. Well, det verkar som att mina börjar växa ut för det gör skit ont när jag äter eller när jag inte äter. Det känns som en tand som håller på att komma fram under köttet, och det gör ont. Det är på vänstra sidan på nedre tandraden. Det gör verkligen ont. Men jag undrar, kan det vara någon annat kanske? En infektion under tandköttet där visdomständerna brukar komma? Jag är inte helt säker, men det är inget hål i alla fall. Hoppas det går över snart.

Läste just det här. MG!!! Det låter hemskt. Speciellt om man har medfött hjärtproblem, vilket jag inte tror att jag har men när jag läser sånt här så får jag alltid för mig att jag har det som står och att exakt det här kommer hända mig.

Kommentera

Kategorier

