Skrivet av: C | 27 april 2009, 20:13

Favoritkaraktär + favoritperson

the-big-bang-theory-sheldon_412x232

En av mina absoluta favoritkarakärer någonsin är Sheldon från underbara The Big Bang Theory, jag älskar den karaktären och jag älskar Jim Parsons som spelar honom. Så idag satt jag och kollade runt på EW.com och såg en ny intervju med honom där han pratade om American Idol och hur mycket han älskar Adam Lambert. Alltså, wow, inte trodde jag att jag kunde tycka mer om honom än jag redan gjorde, men hur coolt är det inte att höra andra kända personer som man tycker om säga att dom älskar samma person som du gör? Förstår ni? Och att han älskar Adam mer än dom på EW verkar göra gör honom extra cool i mina ögon. Plus att han är lika rolig och söt som sin karaktär Sheldon. Love him!

Ett nytt BBT avsnitt går inatt! Längtar!

BTW. Jag försöker väldigt mycket med att inte enbart skriva AL, men det går inte så bra. Funderar på att göra om det helt till en Adam blogg istället. LOL. Men då kanske jag skulle skapa en ny isf. Min hjärna har aldrig varit så inställd på en enda person förut, så ursäkta mitt beteende och mitt oändliga tjat om honom. 😉

Kommentera

Kategorier

