Skrivet av: C | 26 april 2009, 21:05

Ok, några till….

Här kan vi prata om inlevelse. Seriöst, Paula sa det bäst när hon bedömde hans framträdande i veckan och sa att han tog ut sitt hjärta och lämnade det på scenen. Eller nåt liknande. Paula kan vara svår att förstå men man förstår varför hon har svårt att prata klart när hon ska prata inför the Chosen One varje vecka. Till viss del kan jag också, nästan, förlåta Kara för att hon säger fel hela tiden (”Studio 57”, ”I have six words for you: One of the best performances of the night”, ”You look like the guy from Saturday Night Live meets Clark Kent” etc). Det kan inte vara lätt att hitta orden i sådana situationer. Jag skulle inte få fram ett enda.

För alla som inte redan har sett dom här tusen miljoner gånger (heh, jag kan inte sluta titta), den lugnare sidan av världens nya Idol.

Responses

  1. Tack för tipsen om hemsidorna! Dom har använts flitigt kan jag säga 🙂 Har du sett när han sjunger Whats Up. Love it”!

  2. Jo, jag ÄLSKAR den också 😀 Han borde göra den på AI också


Kommentera

Kategorier

