Skrivet av: C | 22 april 2009, 22:46

Trött

Gud vad trött jag är, men jag antar att det är för att jag var uppe väääääldigt tidigt imorse. Hade tänkt gå och sova tidigt idag och vakna vid två sen (resultat och utröstning inatt!!!! Can’t miss that) men då gick jag till en klasskompis för vi skulle titta på en film som vi skulle se till kursen vi har. Seg film, var över två timmar men det kändes som fyra. Nway, får sova imorgon. Då har vi först heldag med föreläsningar, från klockan nio på morgonen till 4 på dagen ska vi lyssna på ngn konferans hela dagen, några människor som kommer och pratar om krig och konflikter och allt sånt. Jobbigt att det är hela dagen bara. Men om det är bra skriver jag mer om det här imorgon.

Kommentera

Kategorier

