Skrivet av: C | 22 april 2009, 12:26

Jag föredrar hans vilda sida…

3_28329…men jag älskade det här framträdandet från American Idols discokväll igår – vilken röst alltså! Och det jag gillar allra mest med det han gjorde nu var att han gick emot allt det som man trodde han skulle sjunga och istället valde att tona ner det mer än någon annan. Han gick i motsatt rikning och lyckades än en gång med att överraska oss. Som sagt, Born to Be Wild förblir mitt favoritframträdande med honom, jag har haft låten på repeat på min mp3 i en hel vecka nu 😀 men jag är säker på att han kommer göra bättre än så kommande veckor. Kolla in det fantastiska framträdandet här. Förutom Adam så var Kris rätt så bra, och jag skrattade så att jag knappt kunde andas när Paula började prata om att han, eller Simon, shoppade på kvinnoavdelningen. Det liksom kom ur ingenstans, men det var skit roligt. Det är det bästa med Paula, man vet aldrig vad hon ska säga men man vet att det hon säger kommer från hjärtat. Som när hon bedömde Adam, hon höll på att gråta och beskrev i minsta detalj hur hans framträdande fick henne att känna. Det var fint sagt av henne tycker jag.

Vad tycke du om framträdandet ‘If I Can’t Have You’?

Responses

  1. Det bästa var att han gjorde sin egna version av låten, lite lugnare. Men det hade varit kul att se han göra något galet, så som man kan se från några av hans framträdanden utanför American idol. Han är så bra på scenen, kan agera, dansa och sjunga jättebra. Men då hade de väl klagat på att det blev för mycket teater
    Himla snygg var han ju! 🙂 Längtar till tisdag.


Kommentera

Kategorier

