Skrivet av: C | 1 april 2009, 21:19

Fler roliga saker…

– Även om jag inte är något Star Trek fan och faktiskt knappt ens vet vad det är för filmer så vaknade jag helt klart till när jag läste detta imorse och inte hade kommit på att det var Första April än. Det är väldigt roligt, smart idé. Det skulle väl vara den saken som skulle få mig att vilja se filmen. Heroes Sylar är ju med!!

– Funny or Dieeller Reba or Die? Ehm, vad var det nu. En dag dedikerad till Reba. LOL.

– TÄNK OM Lost skulle läggas ner nu. Nästan så att mitt hjärta stannde i några sekunder när jag såg det, men som tur är så är jag lite smartare än att tro att serien skulle läggas ner bara så där. Det skulle väl vara självmord för ABC om inte annat. Elakt!

– American Idol och Fox gör sitt bästa för att liva upp saker på denna dag. Tänk om Echo (Dollhouse), Chloe O’Brien (24) och Brennan (Bones) skulle vara med och tävla i American Idol?

– Sidan där jag laddar ner de flesta TV serierna, eztv.it, har tydligen blivit en sportsida idag. För när jag såg det här då jag skulle ladda ner en sak blev jag väldigt upprörd, sen blev jag irriterad för att jag inte fattade vad som hade hänt med TV serierna, inte förrän jag läste på forumet vad andra hade skrivit tändes en lampa. Så seg är jag. Men sjukt tur att det bara var för idag, jag var så orolig att det var en ny förändring eller nåt.

Istället för att bli skrämd och upprörd hur mycket som helst idag skulle jag väl helt enkelt ha hållit mig borta från internet 😉

Responses

  1. Hur går det med det söta då?


Kommentera

Kategorier

