Skrivet av: C | 22 mars 2009, 21:28

Den nakna sanningen

Är det inte hemskt när bilden av den perfekta personen helt plötsligt förstörs och allt man får se är den nakna, lite knubbiga och, eh, håriga, sanningen? Jag försöker alltid undvika att läsa på för mycket om de kändisar från TV serier som jag tycker mest om, för allt som oftast blir jag besviken när jag får höra dom prata och uttala sig om vissa saker, men inte ofta att man blir så chockad av att se en vanlig strandbild av någon som jag blev när jag såg Chuck Bass, a.k.a Ed Westwicks, paparazzibilder tillsammans med Jessica Szohr. Jag menar – TITTA HÄR! Ewwwwwww!! Någonsin hört talas om vaxning? Aldrig att jag kommer få ur den bilden ur hjärnan, nu kommer bilden av perfekta och coola Gossip Girl – Chuck att för evigt vara förstörd. Vi får väl hoppas att han beshåller kläderna på i GG alla fall, eller att dom hyr in en bodydouble i framtiden.

Kommentera

Kategorier

