Skrivet av: C | 9 mars 2009, 7:58

Fler tycker som jag

Tack, EMD och Rix MorgonZoo, jag trodde jag var ensam i mitt hat mot Ugglas låt – men här fick jag veta att jag definitivt inte var ensam. EMD besökte alltså MorgonZoo imorse, utan Mattias dock som var sjuk, och dom sa att dom inte gillade hennes låt, vilket den nya (ham som är istället för Gert) från MorgonZoo ryckte in med att säga ”det känns lite som med Lasse Brandeby och Let’s Dance. Med sympati”. LOL. Älskar er!

Och till alla som klagar på att det är för ”starkt” att använda ordet hatar, EMD sa att dom mer eller mindre hatade låten, att det är en typ av låt man antingen älskar eller…hatar. Just det. Dom hoppades också på BWO – bokstavskombinationer håller ihop!

Kommentera

Kategorier

