Skrivet av: C | 25 februari 2009, 15:39

Hemma

Orsaken till att jag inte har skrvit något på ett tag är att jag har farit hem och har inte orkat skriva, har istället skrivit mer i min andra blogg om än inte mycket där heller efter som alla dess dumma repriser som visas hela tiden. Sjukt irriterande att kanalerna visar repriser i februari, man blir ju galen av att försöka lista ut när nya avsnitt går. Behövde verkligen komma bort från lägenheten i S-vall, det känns som inte som att jag kan koncentrera mig alls där, hela tiden oljud och allt sånt.

Hursomhelst, ikväll ska jag och mamma fara på någon informationsträff hos polisen, för personer som är intresserade av att bli polis och vill få reda på lite mer om utbildningen. Fråga mig inte varför jag ska fara dit, men så mycket som mina föräldrar har tjatat om det där och verkar tycka att det yrket skulle passar mig så bra så var jag nästan tvungen att följa med dit. Det är bara en timme och det var ju lägligt att det visade sig vara just precis nu när jag var hemma också.

Ikväll startar Lie to Me i TV4, helt otroligt att dom varit så snabba på att köpa in den serien, men om ni inte redan har sett den så rekomenderar jag den verkligen – super bra och intressant, rolig och charmig serie med underbara karaktärer och en spännande story om en team som kan se om folk ljuger genom att titta på deras ansiktsuttryck. Riktigt bra gjord och kommer förmodligen hålla på i flera år – så börja titta redan nu!

Responses

  1. Hur länge ska du vara hemma?

  2. Bara till helgen tror jag, har lektion sen på tisdag och måste nog vara där då.

  3. Ahha så när kommer du hem nästa gång?

  4. Jag vet inte riktigt, det tar inte så länge att åka hem och så kostar det inte så mycket heller, så då blir det nog oftare. När ska du komma hem nästa gång? Någon gång innan sommaren?

  5. ja jag kommer hem nu den19 å är hemma 1 månad

  6. jaha, var roligt, är du hemma vid påsk då? För då kanske jag kommer hem, men vet inte exakt vilket datum påsk är i år.


Kommentera

Kategorier

