Skrivet av: C | 16 februari 2009, 17:32

Irriterande

Jag vet inte vad reglerna är egentligen, men jag hatar att det luktar rök hela tiden inne i lägenheten. Jag hatar att det alltid är en massa annat folk här som för liv och att dom pratar hur högt som helst och att det bara blir en massa oljud i mina öron eftersom man såklart inte fattar ett ord av vad dom säger. Jag undrar om jag klagar för ingenting och att jag bara tycker om att klaga, eller om det för en vanlig människa är en helt okej orsak att klaga för. Det är bara så äckligt att det ska lukta hela tiden, att det ska vara skräpigt precis hela tiden för att den andra personen smutsar ner, och för att det alltid är en massa annat folk här som använder områden och saker som jag betalar för.
Lite tycker jag om att klaga på andra, men det här känns som en sak som vem som helst skulle ha klagat på. Skrev just ett långt brev till några personer som jobbar på Stubo och frågade över just det här, klagade, och undrade om det var något dom kunde göra eller så. Får se om dom svarar, vad som svarar.
I början när jag flyttade hit så var det väl okej, jag trodde att det skulle gå över och att man skulle vänja sig, men nu irriterar mig det här oljudet och lukten mig så himla mycket och jag hatar det. När jag flyttade hit var dom snälla coh trevliga, och det är dom självklart fortfarande, men skillnaden är att jag inte kände att jag kunde klaga på dom då men nu eftersom det har pågått så länge så kan jag det och jag bryr mig verkligen inte om vad dom i så fall skulle säga. Jag vill inte hata han/dom som bor här, men jag gör det nu eftersom det är så här. Det kan inte lukta så mycket rök av att man röker ute på balkongen, så det måste ju vara att dom röker inne, eller????

Om jag får rätt i det här så ska dom då få höra exakt vad jag har att säga. Dom bor inte ensamma här längre, och det ska dom respektera.

Responses

  1. You go girl!

  2. Du har all rätt att klaga, han får ha det som han vill i sitt rum men inte i de gemensamma utrymmena, och det kommer mycket rök in i rummet även om man röker på balkongen.
    Såklart måste Stubo göra något åt din situation, ligg på bara!!


Kommentera

Kategorier

