Skrivet av: C | 10 februari 2009, 23:17

Tiger

tigerkatten1

Han ser lite arg ut, men söt. Fick just den här bilden skickad till mig, det är Tiger på bilden och den fick mig att tänka på hur mycket jag saknar katterna. Det verkar knappt finnas några katter häromkring, alla har bara hundar, men en gång såg jag en katt som var vid vägen och jag gick fram till den för den verkade snäll och tam, fast sen kom det bilar och folk och då kändes det lite dumt att stryka någon annans katt, så då gick jag vidare. Jag önskar att jag hade en katt här nu – Tiger!

Responses

  1. Kom och hämta honom!!


Kommentera

Kategorier

