Skrivet av: C | 5 februari 2009, 15:17

Hemsk bild

bild_001_01Så jag hittade den där artikeln som jag pratade om igår, kolla in alla som var med och besvarade frågorna här (klicka på pilarna för att se alla bilder). Ser hemsk ut på bilden, förstår inte att det ser ut som att jag har massor med smink runt ögonen, ser helt svart ut. Fast jag inte har nästan något alls egentligen. Kanske för att ansiktet är tjockt och gör så att ögonen blir så små och mörka. Fult. Men det var i slutet av dagen också, kunde dom inte ha kommit lite tidigare på morgonen eller nåt. 😉

Bilden före och efter min är två av dom som går i samma klass som jag, BTW.

Kommentera

Kategorier

