Skrivet av: C | 4 februari 2009, 21:12

Frågor och svar

sp_a0625Idag när jag och två andra satt och planerade för gruppuppgiften till imorgon kom två personer fram och frågade om dom fick ställa några frågor för att dom var från en tidning här i Sundsvall (tror det var den här), dom frågade några frågor om hur ofta man lyssnar på mp3 med hörlurar, hur högt man lyssnar och om man är orolig för att få skador på hörseln. Vet inte exakt vad dom ska göra med det, men dom tog kort och sa att det skulle vara med i tidningen imorgon. Förhoppningsvis kommer dom på att dom har tagit med för många personer och har för lite utrymme och bestämmer sig för att inte ta med bilden på mig, för det vill jag verkligen inte se.

Efter 12 dagar kom äntligen alla mina beställda böcker, men nästan en dag för sent. Eller nästan, det var en dag för sent. Jag hade redan fått kopiera upp alla sidor i litteraturen vi behövde, och sen några timmar efter så får jag veta att boken hade kommit. Typiskt. När jag skulle hämta ut paketet så frågade tjejen som jobbade på ICA var jag kom ifrån, och jag fattade först inte vad hon menade för jag trodde hon pratade om var paketet hade kommit ifrån. Sen när jag förstpd så sa jag att jag kom från Älvsbyn, och så sa hon att hon hade frågat därför att hon hörde att jag inte kom härifrån, och sen sa hon att hon också kom från Norrbotten. Lite roligt, inte trodde jag att man kunde höra det speciellt bra på mig, jo, kanske om man är i Karlstad eller så där dialekten är helt annorlunda, men inte här.

PS: Jag vet inte om du kan se det på bilden, men den boken som är större är dessutom dubbelt så tjock som de andra böckerna, den har typ 500 sidor och är på engelska. Hur roligt kommer inte jag att ha det den närmsta tiden?

Kommentera

Kategorier

