Skrivet av: C | 27 januari 2009, 18:28

Några bilder från Sundsvall

Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder på hur mitt nya rum ser ut, det är inte direkt fint kanske och jag har väldigt få saker, till exempel har jag bara en madrass som jag sover på, inte ens en riktig säng. Men det är bara några månader jag ska bo här så jag står ut. Det är ganska okej i alla fall, det enda jag riktigt behöver är en dator och internet och det har jag.

Fin säng, eller hur? Lite obekvämt i början men nu har jag i alla fall vant mig.
p1010296

Det enda man behöver, en dator/internet och såklart cola zero, hur skulle jag klara mig utan det?
p1010292

Bra att ha en balkong också! Men titta inte på de otroligt fula (rosa!!) gardinerna, jag köpte dom endast för att dom var super billiga och behöver dom bara för att skydda lite mot insyn och ljus. Spegeln hänger snett också, men jag orkade inte hänga om den när jag väl spikat in i väggen. Jag vet, latare människa får man leta efter. p1010288

Normalt ser man en finare utsikt, bara det att det har snöat i en vecka nu och det är ganska molnigt antar jag, därav den suddiga bilden. Ica Kvantum ligger där nere, så det är väldigt nära. Inte så långt att gå in till centrum heller, fast jobbigt långt till universitetet. Det stod i en infotidning om Nacksta (där jag bor) att det skulle vara typ 10 minter gångväg till skolan, men där måste någon ha skrivit väldigt fel. Snarare mer än dubbelt den tiden. Eller har jag bara inte hittat rätt genväg? Hm…
p1010294

//C

Kommentera

Kategorier

